OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG SERWISOWYCH

AGD-RESET

 

§ 1DEFINICJE

 

  1. Usługa- konserwacja, diagnostyka, naprawa lub każdy inny rodzaj usługi, świadczonej
    w ramach działalności Serwisu;
  2. Serwis- AGD-Reset, prowadząca działalność pod firmą RMC Roksana Cichoń,
    Hallera 64/5, 40-320 Katowice, NIP 6342788135;
  3. Klient- osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która posiada zdolność do czynności prawnych zlecająca wykonanie Usługi;
  4. Konsument- Klient będący osobą fizyczną, zgłaszający usługę serwisową w zakresie niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową;
  5. Przedstawiciel Serwisu- pracownik Serwisu lub osoba występująca w imieniu Serwisu;
  6. Zlecenie naprawy/potwierdzenie przyjęcia sprzętu- dokument określający zakres wykonywanej Usługi, w szczególności określający sprzęt mający być przedmiotem naprawy a także (w przypadku konieczności przetransportowania sprzętu do Serwisu) potwierdzający fakt przyjęcia sprzętu;
  7. Potwierdzenie wydania sprzętu- dokument potwierdzający wydanie sprzętu Klientowi (lub osobie przez niego upoważnionej)

 

§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Postanowienia niniejszego Regulaminu określają zasady świadczenia Usług przez Serwis.
  2. Klient zlecający wykonanie Usługi zobowiązany jest zapoznać się z postanowieniami niniejszym Regulaminu.
  3. Zlecenie wykonania Usługi zgłaszane może być telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na numery telefonu lub adres e-mail wskazane na stronie www.agd-reset.pl w zakładce „kontakt”
  4. Przy dokonaniu zgłoszenia wykonania Usługi, Klient zobowiązany jest do podania swoich danych kontaktowych, w szczególności numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej oraz wskazania miejsca, w którym znajduje się sprzęt mający być przedmiotem Usługi oraz podania innych informacji wymaganych przez Przedstawiciela Serwisu.
  5. Klient w trakcie wykonywania Usługi zobowiązuje się każdorazowo poinformować Serwis
    o ewentualnej zmianie podanych wcześniej danych kontaktowych.
  6. Warunkiem rozpoczęcia świadczenia Usługi jest złożenie przez Klienta Przedstawicielowi Serwisu zlecenia naprawy.
  7. Po złożeniu przez Klienta Zlecenia naprawy Przedstawiciel Serwisu podejmie niezbędne czynności celem dokonania ekspertyzy (wyceny) naprawy.
  8. Wycena jest płatna, a jej koszt jest ustalany indywidualnie. Informacja o koszcie wyceny przekazywana jest również podczas zlecenia wykonania usługi.
  9. W zależności od charakterystyki sprzętu, rodzaju usterki i koniecznej do zastosowania technologii naprawy Usługa (w tym diagnostyka) może zostać wykonana w miejscu, w którym sprzęt się znajduje, lub konieczne będzie przetransportowanie sprzętu do Serwisu.
  10. Przedstawiciel Serwisu poinformuje Klienta o ewentualnej konieczności przetransportowania sprzętu do Serwisu celem diagnostyki lub dalszej naprawy.
  11. Po dokonaniu ekspertyzy (wyceny) Przedstawiciel Serwisu informuje Klienta o zakresie stwierdzonych usterek sprzętu i przewidywanym koszcie wykonania Usługi.
  12. Serwis przystąpi do dalszego wykonywania Usługi po akceptacji wyceny Usługi przez Klienta.
  13. W przypadku gdy sprzęt będący przedmiotem Usługi został przetransportowany do Serwisu a Klient nie akceptuje przedstawionej wyceny Usługi Klient zobowiązany jest do odebrania sprzętu pozostawionego w Serwisie w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o braku akceptacji wyceny Usługi. W przypadku nieodebrania przez Klienta sprzętu w ww. terminie Klient zobowiązany będzie do uiszczenia opłaty za przechowywanie sprzętu w kwocie 10 zł za każdy dzień przechowywania sprzętu, wykraczający ponad ww. termin.
  14. W przypadku gdy sprzęt nie zostanie odebrany przez Klienta po upływie 3 miesięcy
    od upływu terminu wskazanego w § 2 ust. 14 Serwis ponownie skontaktuje się z Klientem i wezwie go do odbioru sprzętu, wyznaczając mu dodatkowy 7 dniowy termin.
    Po bezskutecznym upływie ww. dodatkowego terminu Serwis uzna, że Klient porzucił sprzęt z zamiarem wyzbycia się.
  15. Termin wykonania Usługi wynosi 14 dni od daty przyjęcia sprzętu do Serwisu. W przypadku gdy do wykonania Usługi niezbędne jest pozyskanie części zamiennych lub wykonanie dodatkowych czynności diagnostycznych termin wykonania usługi rozpoczyna bieg od daty skompletowania niezbędnych części lub zakończenia diagnostyki.
  16. Serwis wykonuje diagnostykę sprzętu wyłącznie w zakresie usterek zgłaszanych przez Klienta. Jeśli w toku diagnostyki zostaną wykryte inne uszkodzenia, które nie zostały zgłoszone przez Klienta, Przedstawiciel Serwisu poinformuje Klienta o stwierdzeniu nowych usterek. Klient w terminie 3 dni od daty poinformowania o stwierdzeniu nowych usterek może zlecić naprawę nowo stwierdzonych usterek lub zażądać wykonania usługi jedynie w dotychczasowym zakresie. W przypadku gdy z uwagi na charakter usterek i technologię naprawy wykonanie Usługi w dotychczasowym zakresie, bez usunięcia dodatkowych usterek jest niemożliwe odmowa rozszerzenia zakresu Usługi równoznaczna jest z odmową wykonania naprawy. Postanowienia § 2 ust. 14 i 15 stosuje się odpowiednio.
  17. Klient może zlecić wykonanie Usługi do określonego w Zleceniu naprawy limitu kosztów.
    W takim przypadku Serwis wykona Usługę bez dalszych akceptacji i zapytań, aż do limitu kosztów, uwzględniającego koszty robocizny i części. W przypadku konieczności dokonania czynności, której koszt przekroczy limit kosztów Serwis skontaktuje się z Klientem celem uzyskania akceptacji na zasadach określonych w § 2 ust. 13.
  18. Po wykonaniu Usługi Klient zostanie powiadomiony telefonicznie bądź z wykorzystaniem wiadomości e-mail o zakończeniu wykonywania Usługi i gotowości do wydania Klientowi.
  19. W przypadku gdy z powodu braku dostępności części lub innych przyczyn technologicznych wykonanie Usługi nie będzie możliwe Serwis zwróci Klientowi sprzęt nienaprawiony. Klient zobowiązany będzie do pokrycia kosztów diagnostyki zgodnie z cennikiem Usług.

 

§ 3 DOSTARCZENIE I ODBIÓR SPRZĘTU

 

  1. W przypadku, gdy celem wykonania Usługi konieczne będzie przetransportowanie sprzętu do Serwisu Klient może dostarczyć sprzęt do Serwisu we własnym zakresie lub sprzęt może zostać odebrany przez Przedstawiciela Serwisu. Sposób transportu (własny czy oferowany przez Serwis) i koszt zostanie uzgodniony indywidualnie.
  2. Przekazanie Sprzętu (przyjęcie sprzętu przez Serwis) każdorazowo odbywać się będzie
    na podstawie potwierdzenia przyjęcia sprzętu.
  3. W przypadku odbioru sprzętu przez Przedstawiciela Serwisu Klient jest zobowiązany przygotować sprzęt do odbioru zgodnie z instrukcjami przekazanymi przez Przedstawiciela Serwisu. Przygotowanie sprzętu do odbioru może obejmować w szczególności wymontowanie sprzętu z zabudowy (w przypadku sprzętów w zabudowie) i opróżnienia go z zawartości.
  4. W przypadku gdy Klient dostarcza sprzęt do Serwisu we własnym zakresie
    z wykorzystaniem usługi kurierskiej Klient wyraża zgodę na jednostronne sporządzenie potwierdzenia przyjęcia sprzętu do Serwisu przed Przedstawiciela Serwisu. Potwierdzenie zostanie następnie przekazanie Klientowi na adres e-mail lub w formie przesyłki pocztowej.
  5. Sprzęt może zostać wydany Klientowi (lub osobie upoważnionej) w siedzibie Serwisu lub może zostać dostarczony przez Przedstawiciela Serwisu na adres, z którego sprzęt został odebrany. W przypadku gdy sprzęt ma zostać dostarczony przez Przedstawiciela Serwisu
    z Klientem zostanie uzgodniony termin dostarczenia sprzętu. We wskazanym terminie Klient zobowiązany jest odebrać sprzęt dostarczony przez Przedstawiciela Serwisu.
  6. Każdorazowo, niezależnie od wybranego sposobu dostarczenia sprzętu po wykonaniu Usługi wydanie sprzętu Klientowi odbędzie się po okazaniu potwierdzenia przyjęcia sprzętu na podstawie potwierdzenia wydania sprzętu.
  7. Podczas wydania sprzętu Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu sprzętu i zgłoszenia ewentualnych uszkodzeń (w szczególności rys, zarysowań i innych uszkodzeń sprzętu) Przedstawicielowi Serwisu i ujęcia ich w potwierdzeniu wydania sprzętu.
  8. Klient może upoważnić na piśmie osobę trzecią do odbioru sprzętu w jego imieniu. Wówczas Klient zobowiązany jest do wskazania danych osoby uprawnionej do odbioru sprzętu. Upoważnienie może zostać udzielone w potwierdzeniu przyjęcia sprzętu lub później w formie odrębnego dokumentu, na piśmie.
  9. Klient zobowiązany jest do odebrania sprzętu w terminie 14 dni od daty powiadomienia przez Serwis o możliwości odbioru sprzętu. W przypadku nieodebrania przez Klienta sprzętu w ww. terminie Klient zobowiązany będzie do uiszczenia opłaty za przechowywanie sprzętu w kwocie 10 zł za każdy dzień przechowywania sprzętu, wykraczający ponad ww. termin.
  10. W przypadku gdy sprzęt ma zostać dostarczony do Klienta przez Przedstawiciela Serwisu termin wskazany w § 3 ust. 8 rozpoczyna bieg od daty bezskutecznej próby wydania sprzętu w uzgodnionym terminie.
  11. W przypadku wcześniejszego, zgodnego ustalenia z Klientem późniejszego terminu odbioru sprzętu, Serwis może odstąpić od naliczania wyżej określonej opłaty. Postanowienia 3 ust. 9 stosuje się odpowiednio po upływie uzgodnionego terminu.
  12. W przypadku gdy sprzęt nie zostanie odebrany przez Klienta po upływie 3 miesięcy
    od upływu terminu wskazanego w § 3 ust. 9, 10 lub 11 Serwis ponownie skontaktuje się
    z Klientem i wezwie go do odbioru sprzętu, wyznaczając mu dodatkowy 7 dniowy termin. Po bezskutecznym upływie ww. dodatkowego terminu Serwis uzna, że Klient porzucił sprzęt z zamiarem wyzbycia się.
  13. Zapłata za Usługę następuje z chwilą odbioru sprzętu.

 

§ 4 RĘKOJMIA I REKLAMACJE

 

  1. Serwis ponosi odpowiedzialność, za jakość świadczonych Usług stosownie do obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
  2. Stosownie do treści art. 558 k.c. uprawnienia z tytułu rękojmi są wyłączone w stosunku do Klientów nie będących Konsumentami.
  3. Konsument może złożyć reklamację drogą elektroniczną, na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., pocztą, na adres: RMC Roksana Cichoń, ul. Hallera 64/5, 40-320 Katowice.
  4. Serwis rozpatrzy reklamację Konsumenta i udzieli odpowiedzi w terminie ustawowym.

 

§ 5 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 

  1. Korzystając z usług Serwisu Klient wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez SERWIS danych osobowych podanych przez Klienta do celów określonych w Polityce Prywatności dostępnej na stronie www.agd-reset.pl.
  2. Wprowadzając lub podając dane, Klient oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są poprawne i kompletne.
  3. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych i informacje o Administratorze Danych Osobowych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie www.agd-reset.pl.

 

§ 6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami Regulaminu, zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności zwłaszcza Kodeksu Cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.
  2. Serwis zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie w dniu wskazanym przez Serwis, ale nie wcześniej niż w dniu zamieszczenia Regulaminu w zmienionym brzmieniu na stronie internetowej www.agd-reset.pl. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu obowiązujące w dacie zawarcia umowy.
  3. Aktualny Regulamin obowiązuje od dnia 05.02.2023r. i jest dostępny na stronie internetowej www.agd-reset.pl .

 

CZYNNE:
Dni Robocze
8:00-16:00
Telefon Kontaktowy:

578-899-055 

W SYTUACJACH
AWARYJNYCH: 24H/7 

Telefon Kontaktowy: 

   500-320-769

Dziękujemy za zaufanie i współpracę.
Polecamy się na przyszłość.

RMC Roksana Cichoń.